söndag 12 juni 2011

Här får ni se vad jag lovade er häromdagen att visa er,nu fattas det bara tvättlinor sen ska man kunna använda den!!!!!! En gammaldax torkställning,konstigt allt gammalt som fanns förr kommer tillbaka hela tiden och så fint det blir!!!!




titta va bra det blev och mycket trevligare att
hänga tvätt än att hänga på den gamla slitna
tvättupphängaren.....

 


nu står den bra vid däcket där vi avnjuter middagar
och mysiga fikastunder...

 


måste bara visa er att nu äntligen blommar min
klätterhortensia den är 2 år gammal,så nu får
den klättra upp på farstukvisten....

ha nu en fortsatt helmysig söndag kväll...
kram....

3 kommentarer:

  1. Halloj vännen,en sån fin torkvinda vill jag oxå ha...:)) Undrar om jag kan tvinga nån att göra en åt mig..:))Å som svar på din fråga..Nej,vi klipper inte ner den utan den sitter där den sitter....Häromdan när jag skulle sätta tomatplantorna så höll jag på att få hela rankan i huve,för den lossnade..hahaha..

    KRAAAAM på re och ha en fortsatt härlig kväll!!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin, har faktiskt oxå funderat på nåt liknande...måste bara hitta en "handyman" först annars kan det nog bli vad som helst om jag ska snickra själv, haha!

    Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Nääääää, vad avis jag blir!!! Såååå himla fin!!! Jag har sparat en bild av en sådan torkvinda på datorn och skulle sååå gärna vilja ha den uppsatt, men det finns mååååånga projekt för maken som är den som ska fixa det, haha.

    Jäääättefint verkligen!!! Kanon!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera