måndag 15 augusti 2011

BRÖLLOP MELLAN NILS OCH EMELIE 20110813




Här står jag och gör buketterna
sent på kvällen, har precis kommit
hem från logen där vi har dukat alla
borden och förberett allt....

 


här har vi Emelies lillebror Adam
och Nils lillebror Anton som förbereder
sej att hälsa alla gästerna välkomna...

 



här kommer min älskade dotter och hennes
pappa....

 


då va alla samlade inför vigseln
mellan Nils och Emelie

 


då har båda sagt JA

visst är dom såååååå fiiiiina

 


på väg till festen där alla gästerna
väntar

 


den fina bilen

vilken tur med vädret solen lyser från
klarblå himmel så brudparet kunde åka ner-
cabbat



 



väl framme vid logen där festen skulle va
stod vi samlade för att ta emot det fina
brudparet med pompa och ståt

 


upp till logen under sablarna fick brudparet
gå, där brudparet tog emot sina gäster för
fest och underhållning med god mat och god dryck
festen höll på långt in på natten
 många
mer bilder kommer förstås, som ni kan förstå 


Tack för en helt UNDERBAR DAG

Älskade Emelie och Kära Nils





ha en fortsatt härlig dag mina vänner


kram








2 kommentarer:

  1. Men åååhh vilket vackert brudpar,vilken underbart vacker brud och vilken prinsessklänning..:)) Jag skulle nog grina ihjäl mig för att det är så fiiint...:)

    Ja,jag går bara och väntar på kommande barnbarnet ja,dom ska snart på ultraljud å det ska bli så spännande..:))

    En stooor gokram till dig min vän..

    SvaraRadera
  2. Nääääääääääääää!!! Men åh, hur är det möjligt att sitta här och lipa fast jag inte ens känner din dotter!! Men hon är ju sååååå himla fin så det är heeeelt magiskt!!! Liknar Lena PH i håret och slöjan... Gah... say no more!! Tack för att du delar med dig av så jättefina bilder och MÅNGA LYCKÖNSKNINGAR till brudparet!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera