onsdag 30 november 2011

Men vart tog bocken vägen? Det blir till att köpa en ny!!!!!!




Hej på er ...

Idag skiner solen och man börjar nästan
tro att det snart är vår men var är snön
mina vänner....
Fick för mej att leta fram "husbocken" men
var i all världen har jag gjort av den....
Hittade istället mina grisar som jag målade
vita och ställde i fönstret.....

 



Får jag presentera mamma och nasse
gris, ja va gör man när bocken är
försvunnen.....

 



Här får dom stå tillsammans med
minigranen och mina ljushus.....
Ha en fortsatt mysig och solig dag
på er......
Kramar Lotta....

10 kommentarer:

  1. Så jättefina dina grisar blev när du målade dem!
    Jag blev sugen på att testa själv....

    Jag brukar gå in på din sida och kolla och du hittar alltid på så roliga och härliga saker. Jag finner mycket inspiration hos dig!!

    Ha det gott
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte du behöver någon halmbock när du har dessa söta grisar :)
    Jaså ni har sol, har står det som spön i backen :(
    Kramen♥

    SvaraRadera
  3. Visst är det konstigt att saker och ting försvinner hela tiden ! - Jag brukar skylla på hustomten !
    - Dom söta grisarna passar så bra där i fönstret, och bocken...Ja han kommer nog fram när du minst anar det ;) !
    Kram !
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Hahaha..Ja vart har han rymt nu då? Kanske hittat en tjej nånstans i lådorna!Hihihi... Fina grisar som kom fram istället. Ha en fin dag vännen Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Tjollahopp i lingonskogen govännen...;)))
    Klart jag hjälper dig..
    http://fixa-din.blogspot.com/2011/11/snofall-pa-din-blogg.html
    Klicka in dig där det var jätte enkelt faktiskt...;))
    Å du grisarna var ju supersöööta...;))

    KRAAAM på re!!!

    SvaraRadera
  6. Ojojoj,det gick inte att klicka men kopiera länken så ska det väl gå...hahaha...

    SvaraRadera
  7. ja bockar kan försvinna det vet jag av erfarenhet...kramis semlan

    SvaraRadera
  8. Har du kollat i Gävle? Där brukar bocken vara ;)

    SvaraRadera
  9. Jag tycker dina grisar är supersöta!
    Ja det är knepigt hur grejer försvinner från år till år, jag hittar inte ett skit jag...lika bra det, då blir det mindre att plocka bort, hihi!

    Kraaam till dig!

    SvaraRadera
  10. Fast julegrisarna var ju skitsöta!

    Kram Jenny

    SvaraRadera