måndag 5 december 2011

Äntligen......nu känner man äntligen lite julkänsla!!!!




Ååååå vilken skillnad det blir med
lite snö....I LOVE IT!!!!!

 





Idag har jag satt upp nya gardiner  i
vardagsrummet och satt upp en pinne
mitt i fönstret och hängt upp mina nya
lyktor som jag köpte i Ullared ,10 kr
styck,vilket fynd.....





Visst blir det mysigare med lite snö
utanför fönstret......

 




Nya julgardiner inhandlades med 
men dom får jag visa en annan dag....

Ha en fortsatt mysig kväll.....
Kramar Lotta....


13 kommentarer:

  1. Ser att det var värt att bli påkörd av kundvagnarna ...;) ! - Så julfint i fönstret att det ser ut som en tavla !
    - På vinterna ska det vara snö, så är det bara !
    Ha en mysig kväll !
    Kram ♥ Anneli

    SvaraRadera
  2. Vilken smart ide med pinnen i fönstret...tack...kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt i ditt fönster...tänkte göra en sån stjärna men det blev hjärtan ist!
    Hääärligt med snö, å vilken skillnad det blir...det snöade lite här förut men det blåste bort illans kvickt så jag hoppas det kommer mer!
    Jättefint hos dig iaf!

    Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Ja men titta så fint :) Här har det kommit lite snö, men mer är på väg.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för titten gumman! Vad fint du visar..Visst är det kul med liite snö! Kramis o nattis Gunilla

    SvaraRadera
  6. Ja nu är snön så välkommen! Mysigt när det blir lite vitt och fint utanför fönstren.
    Å du har så fint i dina fönster också! Njut å ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Lotta,nu skottar du ihop lite snö och skickar upp den till mig...Vi har inte en snögnutta å jag blir galen snart...haha...

    Å så fiiint du har gjort,jag gillar verkligen din stjärna...
    Glöm inte utlottningen..;))
    KRAAAM rara vän!!!

    SvaraRadera
  8. Fint med lyktorna i fönstret
    Idag när vi åkte tåget från Köpenhamn fick vi se snö redan i Malmö och ända upp i Östergötland
    Blir genast lite mysigare
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  9. Du har det så himla fint överallt!! Vad du kan hitta på, pinnen i fönstret...kanon!!!

    jag har en likadan stjärna men den är inte färdig ännu. Din är jättesnygg! Själv gjorde jag mitt hjärta i helgen av blåbärsris.

    Här i Kalmar har vi ingen snö ännu bara lite halka på mornarna...men den kommer väl inom kort kanske...??

    Ha det gott vännen!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  10. Så fint! Jag håller med! Här vaknade jag till en vit värld idag och julstämningen är på topp. Hoppas bara att det inte töar bort ...

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Ja, det gör verkligen skillnad med lite snö....
    Så fint du gjort!
    Ha en bra dag,
    kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Så juligt, fint och mysigt hos dig!
    Nu önskar jag mig lite tid för pyssel...
    Ha en fortsatt bra vecka.
    Kram Lotta ♥

    SvaraRadera