söndag 29 juli 2012

GREENGATES LJUVLIGA HANDMÅLADE PORSLIN!!!!!!!




Som ni alla vet som följer mej 
härinne så är jag ju helt frälst
i denna dyrgrip....
Visst är det så att kaffet smakar 
mycket bättre i vissa koppar och
den här är helt underbar att dricka
ur......

 



Mina barn vet precis vad deras mamma
tycker om....
Titta här vad jag fick av mina barn när
jag kom hem från Turkiet....
I vanliga fall så är det ju den som vart
borta som ger presenter (klart dom fick)
Jag blev sååååå glad.....

 



GREENGATES 
Härligt vackra tjusiga
handmålade kopp med öra....
Stämplarna och texten är helt 
ljuvlig.....

 


Nä gott folk nu får det bli lite
eftermiddagskaffe =0)
och lite häng inne hos er det passar
verkligen för här är det mulet.....

Tack än en gång för dom fina kopparna 
mina älskade barn <3....

Ha en fortsatt mysig Söndag imorgon natt
blir det jobb.....

Kram Lotta


10 kommentarer:

  1. Superfina, jag önskar mig oxå såna!
    Å gooooa barn som vet vad mamma vill ha *ler*
    Precis hemkommen från svampskogen ska jag oxå ta lite kaffe, men inte i en sån fin kopp som du har!

    Ha det gott vännen!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Carb blocker är ett naturligt extrakt från brytböna som minskar kroppens upptag av kolhydrater :) Ska fungera riktigt bra.
    Ååå vart brukar ni åka då i Kroatien? Jag älskar det landet!
    Tror att jag kommer ha ett litet hus där när jag blir äldre hihi.
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Du kan köpa det på apoteket, hälsokost, eller via LCHFklubben.se.
    Jaha ligger dessa öar på makarska rivieran eller längre upp?
    Vi ska över denna gång till ön Hvar. Sak bli intressant.
    Jaaa, maten är toppen och alla är så trevliga och man får gå ifred i butiker m.m.
    Dessutom är det väldigt rent.
    kram

    SvaraRadera
  4. Vilken present!! Dom kopparna är verkligen supefina! :) har några utan öra :)

    Ha en fortsatt skön söndag

    Kram Verra

    SvaraRadera
  5. Koppar med öra måste det vara!:)

    Superfina verkligen!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Tjillevippen snygging...Jaaaa,dom var verkligen så fina och visst är det så att kaffe smakar bäst i vissa koppar...Jag har svårt att dricka kaffe i mugg,allra godast i en mindre kopp....;)))

    Vet du om att du har snöflingor som faller på den här sidan...;))))

    KRAAAAAAMEN på re fina vän!!!

    SvaraRadera
  7. Ja vad fiina dom var,vilka snälla ungar :)) Ja vi hade spö i backen men klarade kaffet ute o tipspromenaden sen blev det inglasade resten av kvällen:) Gick bra ändå.Jasså du har kört i gång att jobba också då! ska iväg tisd o onsd o jobba! kramis Gunilla

    SvaraRadera
  8. Såååååååååååååås jättefina koppar!!! Vilken jättefin present! De skulle passa bra i mitt köksskåp:))))

    kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Så fina! älskar den Greengateserien,och sant kaffet smakar bäst i vissa koppar,bäst med öra tycker jag.. :) goa ungar!
    ha en fin vecka..kram/Anne

    SvaraRadera
  10. verkligen fina koppar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera