söndag 2 september 2012

LOPPISFYNDET ÄR FÄRDIGMÅLAT!!!!



Idag har jag hunnit med att måla färdigt
skåpet...LOPPIS...har blivit mycke sådant
älskar loppisar men nu har man ju det 
smidigt på fb och där kan man ju lägga in
ngt man själv vill sälja....

 


Har blivit en hel del fynd på dom
sidorna.....

 


Som ni ser är ju skåpet målat 
får väl ta några penseldrag på
en del ställen....
 


Nu är det bara det roligaste kvar
och det är att fylla skåpet med en
del saker....

Gunilla och Annelie , jag hoppas ni grejade
ut receptet till chokladgifflarna =0)

Ha en fortsatt skön Söndag själv ska
jag snart iväg och lämna lite saker som
jag har sålt och köpa en sak av en annan..
ingen lönsam historia de här med
LOPPIS!!!!

Kramen Lotta

 

4 kommentarer:

  1. Superfint! Jag gav ett liknande skåp till dottern vilket jag ångrar liiiite, ler...Fast jag har en stor vitrin i källaren som jag funderar på att måla, jaja om jag inte vore så förbaskat lat, fniss...å om jag hade plats för den!

    Ditt skåp är iag hur fint som helst, loppat är bra!

    Ha en fin dag vännen!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tänk vad lite vit färg kan göra :) Jättefint!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej goa Lotta! Oj,oj oj säger jag bara,vilket skåp!! Wov såå snyggt det blev.Har inte hunnit med att baka nåt sånt än:) Men har ju receptet nu,kram på dej / Gunilla ♥

    SvaraRadera
  4. Åååå bara så snyggt blev det .Vilken skillnad ,tänk vad vit färg gör.Ja det har du gjort kanon.Önskar dej en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera