måndag 1 oktober 2012

VÄLKOMMEN HIT FÖRSTA OKTOBER!!!!!!


VÄLKOMMEN FÖRSTA OKTOBER!!!!!!

Idag tänker jag inte lägga in ngn bild utan idag blir
det bara text......

Idag har det bara regnat och blåst hos mej =0(

Älskar annars HÖSTEN med inga måsten härligt 
klar luft kall luft och dessa röda kinder man får 
av den kalla luften I LOVE IT!!!!!!!

Tända en massa ljus och krypa upp i soffan med en
go och varm filt och dricka en kaffe latte de är livet

                      Ha nu en fortsatt skön

                     FÖRSTA OKTOBER

          Stooooooooooooooora KRAMEN

                                Lotta........ 


 

8 kommentarer:

  1. Trevlig 1:a Oktober till dig med!!!
    Håller med om allt du skriver... Älskar också hösten!
    Kram kram
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Håller med dig,sååå skönt att bara ägna sig åt inomhuspyssel å mys...;))) Jag är oxå en höstälskare och bara längtar nu tills jag får krypa ner å sova så det blir en ny dag,för jag vill ut i skogen...;))

    Pöööösssss på nästippen och ha en skön kväll!!!

    SvaraRadera
  3. hej där vännen min!

    jovisst är det härligt när kylan biter i kinden;))
    det där med latte och en filt lät ju skönt*blink

    önskar dig en skön måndagskväll
    kramar ELLINOR

    SvaraRadera
  4. Visst är hösten en mysig tid, man varvar ner å kan pyssla inomhus! Fast nu måste det snart sluta regna, här hos oss har vi lite extra sjöar både här å där! Kram iréne

    SvaraRadera
  5. Visst är det mysigt när man slipper gå ut och kan mysa i soffan ,eller efter en långpromenad i regnet krypa upp i soffan med en kopp te och tända ljus

    SvaraRadera
  6. Jaaa...supermysigt !! Tänk va bra vi har det som har årstider !
    Fortsätt o mys i regnet nu...kram Anette

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta.
    har haft en liten paus men är nu tillbaka :)
    Ja tänk att det är Oktober!! Guud va tiden går fort. Jag älskar också hösten men regnet kan jag va utan :)
    Då är det soffmys och filt sdom gäller.
    Nu ska jag kika runt och se vad du har för dig :)
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Visst är det bra med våra fyra årstider. Jag bara älskar sommaren men det är faktiskt ganska skönt när hösten kommer och det liksom blir lite lugnare. Trädgården går i vila och de mörka kvällarna är som gjorda för att tända ljus och mysa. En stooor latte är inte fel det heller.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera