tisdag 30 juli 2013

SOMMAR......SEMESTER.....RENOVERING.....


Före bild....

Tisdag allaredan....
Nu har man haft en vecka semester...
Helt UNDERBART!!!!
 En bild på vårat hus...
Inte samma bild tyvärr men så ni
förstår vad jag håller på med....


Efter bild...
 


Puh ....Jag har skrapat,kittat fönster
och som ni ser valde jag att inte måla
fönstrerna i falurödfärg utan målade
dom vita....
Och det behövdes verkligen tittas om
för Gud vad fönstrerna på söder sidan
va slitna....
Ännu ett projekt håller vi på med...
Därför inte så mycket uppdateringar här
inne....
Bilder på detta projekt kommer med tiden.
Men nu mina vänner ska jag kolla läget
hos er, syns om en stund =0)))))

Ha en fortsatt fin Tisdag mina vänner

Kram Lotta

 

7 kommentarer:

  1. Åh så fina fönster ni har på ert hus!! Och ännu finare blev dom när dom blev vita tycker jag :)
    Vilket jobb att skrapa, kitta och måla.
    Ha en fortsatt fin semester, och du, vila lite också va? ;)
    Kram

    Sv: Tack för dina, alltid så goa rara kommentarer hos mig!
    Puss i pannan!

    SvaraRadera
  2. ...everthing looks nice...!!
    Hugs Anja

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort det! Ett jättemysigt hus ni har, ser så trevligt ut! Härligt med semester, min är dock snart slut....snyft!!!

    Kul att du är tillbaka här och gör lite inlägg. Har saknat dig! Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Oj va du grejar gumman...blir fint hos er:)...kul du bloggar lite...kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. fönstermålning hör inte till en av mina favoritysselsättningar...Och framför allt jobbet innan man kan måla ! - Men vilken skillnad det blir ! Så snyggt med vit färg, huset ser liksom gladare ut !
    Ja man säjer ju att fönsterna är huset själ, så då är det ju inte konstigt ;)
    Ha det så gott och tack för din gulliga hälsning !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Hej, fiint det blev, passade bra.
    Nej inget Kroatien, måste köpa barnvagn för pengarna istället :)
    Får åka nästa år istället.
    Kraam

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta.

    Vilka vackra bilder på ert hus.. Jag kan förstå att ni haft enormt mycket att göra, men oj va fint det blev :)
    Hoppas du haft en härlig sommar.
    Stor kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera