onsdag 24 september 2014

Renovering av golvet i hallen!

 

Oj

Nu var det längesen jag va härinne!
Har vart så trött på vårat fula,tråkiga
Hallgolv!!! 
 


Gammalt klinkers golv i ngn ljusbrun
färg bara så gräslig. Så här har det hänt
en stor förvandling enligt mej!
   


Är bara så nöjd =)=)
Nu ska det bara stå och härda
ngn vecka till sen ska det inredas
det roligaste är kvar =)=) 

   Men här har det hänt ännu STÖRRE 
MIRAKEL
LYCKAN ÄR TOTAL
Jag har blivit mormor till en 
liten tös.....

Lilla Söta Tove och Olle har fått en
Lillasyster 

<3<3

Nu ska jag kika in till er en stund.

Ha en fortsatt fin Onsdag kära
bloggisar =)

Kramar Lotta

   


 

7 kommentarer:

  1. Grattis mormor♥ Underbar känsla att få barnbarn...här blir det nog inga mer för min del,tror jag inte i alla fall! KUL att renovera,snyggt golv..Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. klockor kopior Fallet är kontaktpunkten, men ratten har sitt eget rampljus. En av de coola saker Rachovan rolex klocka kopia gör med klockan är en cool ek-accent kapitelring runt kanten av urtavlan. Detta, enligt min mening, ger fake Breitling karaktär till en klocka som gör ett bra jobb med att kanalisera korrekt design, utan att fördjupa fake Omega kitsch. Parningen ger en känsla av designens råa natur. Träurar är en stridighet i samhället, och jag fake Hublot tycker det är ganska svårt att ansluta till det till synes oändliga antalet trädesigner. Så jag fake Cartier applåderar Rachovan för att använda trä för att komplettera designen istället för att använda det fake Patek Philippe som bas.

    SvaraRadera
  3. gta 5 apk
    My patty base is potato, so I take that a little more than other veggies.

    SvaraRadera