söndag 22 maj 2011

Jag är en riktig kaffeälskare och lägger man ner lite tid att göra det med så smakar det ju ännu bättre!!!!!


blev så himla sugen på kaffe nu ikväll ngt varmt
att dricka i soffan framför tvn,solsidan visst i
repris men det gör ingenting....

 


vispade till varm mjölk och hällde över kaffet,med lite 
kanel över,mums......

 




lite mer loppisfynd från förra helgen,
har alltid velat ha ett tvättbräde,visst
är det fint....

 



tvättbrädet va ju i trä,så det blev ju att måla
det vitt och nu har jag hittat platsen där det ska
hänga,....på skafferiet ska det få pryda sin plats...


nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe...
ha en fortsatt mysig söndag kväll...

kram....

1 kommentar:

  1. Ja,man skulle verkligen piffa till kaffet lite oftare,jag älskar cappucino..:)) Å en tvättbräda vill jag oxå ha,jag läre ut på loppis..:))
    Ha en härlig Måndag...KRAAAM vännen!!

    SvaraRadera