lördag 7 maj 2011

Idag har jag målat kaklet vitt,det blev hur bra som helst!!!!



som ni ser så är elen inte inkopplad än ,
en hylla till ska dit och en list mellan
kaklet och morapanelen

 


man kan inte tro det är samma kakel,
att lite färg kan göra så mycket,va
och pratade med en på färgaffären ang
kakelfärg,han sa att man målar med 
lackfärg när man målar kakel,visst det
räcker ju inte med en gång men va gör
man inte för att få det som man vill ha
det....

 



och så här såg det ut innan,vilken 
skillnad det blev,jag är riktigt nöjd
ha en fortsatt mysig lördag
själv ska jag iväg och jobba...
kram...

2 kommentarer:

  1. Å så fint det blir..:)) Jag ska ju oxå måla kakel i köket,för vi har inte satt tegel över diskbänken..Va bra då vet jag att det ska vara lackfärg och hur det kommer att se ut..:)) Riktigt snyggt...KRAAAAM vännen!!!

    SvaraRadera
  2. Det ble kjempe fint. Jeg har veldig lyst til å male flisene på kjøkkenet vårt på hytta. Nå ble jeg bare enda mer inspirert.
    Ha en fortsatt fin helg:)
    Klem

    SvaraRadera