måndag 12 september 2011

Jag har fått en AWARD av gulliga Annelie med bloggen Pyssel och Inredning!!!!




Med Awarden tillkommer några frågor....

1. Varför började du blogga?

Jo det var min dotter som prompt tyckte jag skulle
börja och att jag skulle visa mina alster och inred-
ningar för andra,ja sen har det bara fortsatt...

2. Vilka bloggar följer du?

Inga särskilda sitter och kikar in hos många
har ingen direkt favoblogg....


3. Favoritfärg?
Ja man kan ju tro det är vitt när man kikar in
hos mej men egentligen älskar jag blått i alla
olika nyanser....


4. Favoritfilm?
Kan inte säga ngn sådär på rak arm men älskar
deckare,thriller,kärleksfilmer.....



5. Vilka länder/land drömmer du om?

Har alltid velat åka till Maldiverna men det
är ju en ö men det är mitt drömmål....


Sen ska jag ge en AWARD till 5 stycken andra bloggare
som har färre än 100 följare och här kommer dom fina
bloggarna......


 Madonnaliljan21


Min Dröm 


Vita huset 28 


Fållorna 


Lottas Home 


Ha nu en fortsatt skön Måndag mina vänner...



Kram Lotta....











5 kommentarer:

  1. Nej men oj, tack så hemskt mycket :)
    Grattis till din :) Kul är det att få läsa lite om dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej och grattis till din award!
    Gulligt att du skickar den vidare till mig, tack. Fick den x3 för några dagar sedan där du kan läsa mitt inlägg.
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Lotta♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden! Du har en fin sida!
    Kul att läsa lite mer om dig :)

    Måste fråga igen om du vet vad den vita tulpanen heter som du visade i ett tidigare inlägg?
    Den var så fin!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Tack Ska ni ha mina vänner...
    Angående tulpanens namn Carina så har jag skrivit en kommentar inne hos dej och där står namnet på tulpanen!!
    Ha de bra....

    Kram...

    SvaraRadera
  5. Oops!! Såg det nu... sorry...
    Tack! :)

    SvaraRadera