tisdag 20 september 2011

Vita vimplar och vita vindspel!!!



Dessa vimplar sydde jag till bröllopet
i somras för dekoration och det blev 
många istället för att lägga ner dom
i ngn låda så tänkte jag,jag hänger upp
ngn i fönstret.....

 



ja varför inte?

Gardinen fick lite mer liv.... 






En hel del av dessa sk vindspel
gjorde jag till dekorationen till
vigselakten utomhus,dom rörde sej
så fint i vinden,nu fick en ta plats
i ett av rummen på andra våningen...

Ha nu alla en fortsatt mysig tisdag....

Kram Lotta

 

7 kommentarer:

  1. Hej hej, tack så mycket :)
    Jag jobbar som butikschef på Guldfynd.
    Är hemma på lunch nu, skönt att kunna gå hem och äta :)
    Jättefin vimpel och tygspelet var jättefint.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så fint du gjort.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Gardinerna var också väldigt fina.:-) Stina

    SvaraRadera
  4. Det var fint med vimplarna och bandkronan, ger förlängd sommarkänsla åt rummet. Fint minne från bröllopet.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Så fint att ha dom framme nu hela tiden och njuta av dom. Synd att stoppa ner dom i en låda. Ha det så gott kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så fiffigt att hänga dem i gardinen och så kom de till användning igen ;o) Jättefint!

    Ha en mysig onsdag!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  7. Men du vad snyggt det blev!!! Och de där gardinerna känner jag igen, jag har likadana :) Kul att se dem i en annan miljö, de gjorde sig väldigt bra hos dig!!! Vindspelen är jag såååå svag för, så fina tycker jag!! Och de är ju lika fina inomhus med ju!! Stämningsfullt!!!!!

    Stoooooooor kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera